"Var inte orolig, mamma!"

Så fort det går att flyga till Stockholm. Jag vinkade adjö till Johan och Estrid på flygplatsen, åkte till ICA och handlade lite och innan jag hunnit hem hade mina kära landat och satt i taxin påväg till sjukhuset. 35 min tar flyget. Riktigt smidigt!

Nu sitter jag här hemma och väntar på besked om det överhuvudtaget blir opration. Det kanske jag ska nämna, idag ska det beslutas om hurvida hon ska opereras eller inte. Inte ens det kan de göra på ön. Hur resurseffektivt är det att skicka två personer fram och tillbaka för en bedömning? Nej. Nu ska jag inte gnälla mer. Det går nog bra. Estrid tyckte det var spännande att flyga. Hon kommer bli bra. 

När jag lämnde dem på flygplatsen kramade jag Estrid och sa "Mitt lilla hjärta, ska du flyga iväg från mig nu?", då hon svarade "Ja, men var inte orolig mama. Jag kommer leta rätt på dig igen!" Min fina, fina unge♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: