God morgon!

Vi har precis ätit frukost och Estrid ser på TV. Undra vad vi ska göra idag? Inga planer. Bara det att vi ska göra något riktigt mysigt, men vad det blir får vi se.

Här är lite foton som jag tog igår när jag och barnen gick till Tallundens lekpark. Den är lite Visbyinspirerad med ringmur runtomkring och en labyrint med innestans alla fyra portar. Det är kul!








emelie&hugo + vilma

Äntligen hittade jag hit igen! Alla mina bokmärken är nämligen borta...



Vi har också en Phil & teds nu, men en E3 (gammal från 2006...). Helt okej vagn, iallafall med newborn + toddler. Vi får se sedan vad jag tycker.



//emelie

2011-01-23 @ 11:44:28
Andreas

Fin lekpark.. tuff tuff tåg och borg :) Hare gott!



Andreas

2011-01-26 @ 02:27:44


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: