Onsdag förmiddag

Jag tror Mini gått och blivit förkyld. De senaste dagarna har hon inte varit helt hundra. Gnällig, snorig, trött och haft svårt att komma till ro. Helst av allt skulle hon nog vilja ligga vid tutten hela dagen, men så kan vi ju inte ha det. I stället blir det till att bära, kramas och bära lite till. Fast det är mysigt när hon är så där kramig, så jag tänker inte klaga ♥





Nu ska jag hämta Huliganen på dagis och lämna tillbaka filmen vi lånade igår. Efter det blir det nog bara till att mysa ännu mer. Rita. Lägga pussel. Kanske baka något.

Jo, förresten. Det är ganska spännande dagar som väntar här fram över. I dag är tjejernas sjätte kusin beräknad att födas, så vi håller tummarna för att lillkillen ska vilja komma ut snart! Men jag har gissat på den 26:e, så jag fortsätter att hålla på det. Babyboom i familjen!



Emmy

Japp... Bf-dagen kom och Bf-dagen gick... eller nu är klockan 23 20 och jag tror inte att jag hinner klämma fram honom på 40 minuter. Nä det blir nog kanske den 26:e. Just nu ligger han och hickar så förnöjt i magen, han har nog inte bråttom.

2011-01-19 @ 23:20:54


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: