Minifotografen

Estrid älskar att fota. Nu har hon tagit över vår gamla Olympus digitalkamera och smyger omkring här hemma och dokumenterar sin vardag. Det är jag och Johan, smygfoton på Signe, mjukisknän och hennes favoritleksaker. En del bilder är bättre än andra, men över lag tycker jag att hn är väldigt duktig!

Gud vad jag skrattade när jag kollade igenom alla bilder hon tagit! Här är ett litet kollage med bilder jag hittande när vi tömde minneskortet.








Clara

Nej vad gullig hon är! Den sista på hennes fötter var ju underbar:)

2011-01-14 @ 16:51:53
URL: http://Nattstad.se/ilovemyclothes
Anki

Jag tycker hon är duktig den lilla fotograf!

Och bilden på dig och Johan är verkligen skitrolig! =)

2011-01-15 @ 07:18:59
URL: http://annkristinjenssen.blogg.se/
Lisa

Men hur söt får man bli! Gillade luggklippningen också ;) Vilket charmtroll hon är!

2011-01-16 @ 00:46:16
stina sohlberg

fötterna är den sötaste bild jag sett. och några är som du sa riktigt duktigt fotade!

2011-01-16 @ 13:35:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: