Sjukstuga och ett hål

Jaha, då var det inte bara Signe som snorar. Estrid var hemma från dagis i dag med feber, snor och hosta. Nu är det väl bara en tidsfråga innan jag själv ligger hemma med "sjukdom", som Estrid själv säger.

Jag var hos tandläkaren idag också. Sen jag skaffade mitt friskårdsavtal (betalar en fast summa varje månad och får den tandvård som behövs) har jag inte blivit kallad en enda gång. På säkert 3 år. Det kunde man ju ge sig på! Kallar de folk med billig tandvård kan de ju åka på att göra något åt tänderna, och det vill de väl undvika. Så jag ringde själv och bad om en tid. Vilket var bra, för jag hade ett hål som behöver lagas. Pauline nöjd. Valuta för pengarna.

Nu ser vi på Råri Räserbil och jäser efter middagen. Jag tänker nog inte göra så mycket mer i kväll. Har jag väl parkerat arslet i soffan brukar det vara svårt att ta sig upp. Eller jo, jag lär väl röra ihop en vällingflaska om en stund. Men annars blir det en lugn kväll. Tack och hej! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: