Grannyran

Vad kul för grannarna på andra sidan muren att Postkodlotteriet är här och delar ut 159 miljoner. BLÄ. Varför hade inte vi kunnat hyra en lägenhet just där i stället? Så typiskt. Jag vill också vinna pengar. Jag vill också bli rik!

Men fast jag spyr av avundsjuka så masade vi oss i alla fall ut till cirkusen de dragit i gång inför TV-inspelningen. Gratis bullar, lite lottodragningar samt Olle, Andreas och Minnah från Idol. I publikhavet drev det runt en och annan mallig lottovinnare med sitt guldkuvert under armen. J a g  v i l l  o c k s å.




Eftersom jag hade en deg på jäsning hemma stannade vi inte länge. Ska bli kul att se programmet i slutet på veckan och se vem som drog hem storkovan. Då kanske jag kan bli kompis med den.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: