Ergobaby

Vi tänkte köpa oss ett nytt bärdon att ha barnen i. Ha något att kunna bära Estrid i när vi är ute själva och hon blir trött i benen, eller bara ta Signe i när vi hämtar och lämnar på dagis. Såg en tjej på stan ha sitt barn i en Ergobaby som verkade väldigt skön och praktisk! Nu har vi gjort studiebesök i barnaffären och testat en och bestämt oss för att slå till.

I samma sväng gör vi oss av med vår babybjörn och bärstol. Den sistnämnda måste jag gjort Blocketrekord med. Annonsen la jag ut 14:43 och 14:54 ringde en kille och ville ha den. Jag hade inte ens fått kvittot på annonsen innan den var såld. Han tyckte det var ett superbra pris (kan ju han tycka, jag köpte den på loppis i somrars för 50 kr) och ville ha den så fort som möjligt. Sånt är kul!


I början på nästa vecka hoppas jag våra fina Ergobaby Performance i färgen spring green anländer till butiken!


Sara

Hoppas du inte tycker att jag är fräck, men har tänkt lägga ut min ergo till försäljning (kopia, men jag hade en äkta till Joh och har inte märkt något skillnad på den här som jag har haft åt Ebba). Är du intresserad? Den är mörkblå, vitt foder med blåa små blommor.



Säg ifrån om jag är för fräck, som sagt. Kanonval av sele om inte annat ;)



Kram

2011-02-17 @ 20:09:23
URL: http://saraengstroem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: