God Jul!

Nu är vi hemma hos min pappa. I skrivande stund är mina bröder ute och letar gran, men i övrigt är alla julens bestyr i stort sett klara. I kväll ska vi bara klä granen och äta lite mysig middag. Det känns skönt. Det kommer bli en lugn jul. 

Förresten! Idag har jag köpt en till kamera. Det får bli min julklapp till mig själv. Det är ingen avancerad kamera, utan en bra nybörjarvariant av systemkameror. Jag har sedan en tid tillbaka blivit riktigt sugen på att lära mig hantera en systemkamera på riktigt, vilket jag nu kommer få möjlighet att göra. Den kreativa delen i att se och komponera ihop en bra bild kan jag redan, nu ska jag bli duktig tekniskt.

Ta hand om varandra nu och var rädd om era nära och kära. GOD JUL! ♥



Emma - trogen läsare utan blogg

God jul! Hoppas att ni får det fint och lugnt :)

2011-12-23 @ 16:46:43
Andrea

God Jul och Gott Nytt År till dig och fina familjen!

Här blir det också lugnt och skönt i år, det känns fint!

2011-12-24 @ 09:33:16
URL: http://thegreenspot.blogg.se/
Andrea

God jul Pauline!

2011-12-24 @ 12:32:57
Malin

God Jul!! :)

2011-12-24 @ 23:07:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: