En bränd plåt



... kanske går att göra något roligt av? Vi gillar ju pyssel och nya idéer här hemma. Skulle vara kul att sätta ihop detta till en alternativ jultavla med de färgade homoparet bland andra. Black Beauty kanske också kan vara med på ett hörn?


Emmy

Åh det skulle nog bli jättefint! Du är så pysslig du:-) Är inspirationen tillbaka?!

2011-12-06 @ 18:54:43
Emmy

Åh det skulle nog bli jättefint! Du är så pysslig du:-) Är inspirationen tillbaka?!

2011-12-06 @ 18:55:25
Andrea

Haha jaaa, låter som en bra ide! Jag och min syster ville arrangera om julkrubban för nåt år sedan och göra de vise männen gay, Josef hade lämnat Maria för en av dem. Men det fick vi inte för mamma, haha. Vi har även infört som ny tradition att man ska gömma Jesus barnet nånstans. När vi var små petade vi alltid in honom i nyckelhål. Stackarn. Men nu har vi gjort en rolig lek av det! Man måste ju förnya julen lite då och då :)

Så kör hårt med ert jultema!! :D

2011-12-07 @ 21:32:21
URL: http://thegreenspot.blogg.se/
Andrea

Haha jaaa, låter som en bra ide! Jag och min syster ville arrangera om julkrubban för nåt år sedan och göra de vise männen gay, Josef hade lämnat Maria för en av dem. Men det fick vi inte för mamma, haha. Vi har även infört som ny tradition att man ska gömma Jesus barnet nånstans. När vi var små petade vi alltid in honom i nyckelhål. Stackarn. Men nu har vi gjort en rolig lek av det! Man måste ju förnya julen lite då och då :)

Så kör hårt med ert jultema!! :D

2011-12-07 @ 21:33:48
URL: http://thegreenspot.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: