Jag har fått ett nytt jobb!

Eller egentligen ett nygammalt jobb. Samma arbetsgivare - en ny tjänst. Jag har kanske nämnt tidigare att jag varit intresserad av denna tjänst, och i fredags ringde chefen och meddelade att tjänsten var min om jag ville. Jag är så glad! Det känns som ett steg i rätt riktning och jag ser fram emot att få lära mig alla nya saker.

Skillnaden på min gamla tjänst och min nya är ganska stor, även om likheterna är många och jag kommer ha god användning av det jag redan kan.

Förut satt jag på telefonen och tog emot samtal från kunder när det gällde föräkringar, lite bank och lite penison. Nu kommer jag i stället jobba i butiken och träffa kunderna direkt. Mina arbetsområden kommer fortfarande vara försäkringar som jag redan kan, men ockå inrikta sig mer på bank. Ni vet konton, betalningar, överföringar, kort, fonder och ja, sånt som man gör inne på en bank helt enkelt. I och med det här får jag även andra arbetstider, bättre lön och närmre till jobbet (byter till en annan stad). Den 12 september börjar jag jobba 50 %, precis som jag önskat. 

Det är mycket tankar i mitt huvud just nu! Kommer jag trivas med arbetsuppgifterna? Hur ska det gå att lära sig alla nya saker? Det var hundra år sedan jag pluggade och har ingen aning om hur man lär sig saker längre. Kommer jag tycka det är lika kul på det nya kontoret? Hur kommer jag passa med de nya kollegorna?

Vi får se hur det går. Men ni känner ju mig och jag gillar ju att satsa på det jag tror på, därför tänker jag ta den här chansen. Den här möjligheten!



Annie

GRATTIS Pauline, du kommer klara det galant.. Perfekt tjänst, halvitd och närmre! Kan det bli bättre? :-)

/A

2011-08-22 @ 20:50:30
URL: http://anniemolarin.blogg.se/
Lisa W

Grattis Pauline! Fan vad kul! Lycka till nu!

2011-08-22 @ 21:36:45
Sara

Gud va kul! hoppas du kommer trivas! :) Grattis!

2011-08-22 @ 21:47:34
Annika

Jättegrattis! Vad kul för dig. Du har typ precis d jobbet jag vill ha...;P

2011-08-22 @ 23:06:50
Emelie

GRATTIS!!!

2011-08-22 @ 23:22:56
URL: http://inteallaindianer.wordpress.com
Andrea

Åh, men grattis! Jag tror du fixar det bra. Lycka till!

2011-08-23 @ 00:59:36
Angelica

Vad roligt! Grattis till dig och lycka till :D

2011-08-23 @ 10:54:56
Anna

Gud vad roligt! Grattis! De kommer gå galant! :D

2011-08-28 @ 00:27:34
URL: http://luene.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: