Större och större för varje dag som går..

Knubbrumpan går det ingen nöd på. Hon är helt vild! Rolig, hungrig och lite galen. Hon äter massvis och far omkring överallt på golvet. De senaste dagarna har hon blivit riktigt stadig och sitter nu alldeles själv. Det händer enormt mycket i hennes utveckling. Varje dag! Hela tiden! Jag hinner inte med...!




 

Det går inte en dag utan att jag stannar upp och beundrar mina barn och uppskattar dem båda för vilka de är. Det är fantastiskt att se sitt barn utvecklas till en förståndig, omtänksam och kärleksfull flicka som Estrid är samtidigt som jag njuter av att få ha en knubbig, härlig, gurglande liten bebbe som Signe igen. 

Jag är så glad att jag fick barn tidigt i livet. Hade jag inte fått dem nu hade jag såklart gjort något annat som känts meningsfullt. Men jag är glad över att få leva hela mitt liv med mina barn. De är allt jag behöver och lite till. Varje dag vi har tillsammans är värd guld! ♥


Anna

Snacka att ni har två små charmtroll som kommer krossa så många pojkar hjärtan! Så söta, båda två! :)

2011-04-12 @ 21:13:28
URL: http://luene.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: