Tre små björnar



Tre gröttallrikar. En stor, en liten, och en pytte. Pappa Björn sover efter ännu en natt med jobb. Jag längtar så mycket tills han börjar jobba på båten i stället! Då är han i och för sig borta en hel vecka, men den följs ju av en hel vecka ledigt! Nu blir det så hattigt från dag till dag, det är skönare att ha lite rutiner.

Förresten kommer min kära svärmor till ön här i veckan! Det blir kul. Estrid är taggad. Hon har redan talat om hur vi ska sova och vad vi ska göra. Jag och Johan tänkte passa på att göra någonting bara vi när hon är här. Kanske gå på bio, leta upp någon mysig relax eller bara äta en god middag ute. Det var så länge sen vi gjorde något ihop på det viset! Jag tror det är viktigt. Om man till vardags dessutom snurrar runt i småbarnsvirveln tror jag det är extra viktigt att man kan komma i väg och bara se varandra. Det ser jag fram emot ♥

I övrigt går skutan lugnt. Signes hårda mage är återställd, snödropparna blommar och vi ligger i fas på matkontot. Bättre kan det inte bli.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: