Från det ena hemmet till det andra

Jag har mycket att skriva om! Min födelsedag, en utflykt till Källarberget, påsken och huset såklart. Men ikväll går färjan hem till Gotland och det är mycket annat jag vill hinna med. Ingen av oss vill åka tillbaka till ön. Jag trodde aldrig vi skulle ha en resa bokad till ett underbart Gotland fullt med sol och vårblommor men hellre vilja stanna kvar här på fastlandet. Det förklarar hur mycket vi tycker om vårat nya boende.



På färjan på väg till fastlandet den 15/4


Stephanie

VILKET fint hus ni har fått tag i! Har ni köpt det eller hyr ni det?

Jag såg bilderna och blev väldigt förtjust - det är ju hur mysigt som helst ju!

2011-04-26 @ 18:45:51


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: