Farmor på besök och bilder från Botaniska

Barnens farmor har varit hos oss i fyra dagar, så jag har haft annat för mig än att blogga. Vi har gått promenader, ätit gott och haft det mysigt. Estrid har svävat uppe i det blå och lekt och blivit bortskämd. Men så är det och så kan det väl få vara när man inte träffat sin farmor på flera månader. De två har hängt ihop som ler och långhalm vilket gjorde att jag och Johan fått väldigt mycket tid ihop, bara vi två. På lördagen var farmor barnvakt åt de små så vi kunde gå ut och äta middag på Munkkällaren och gå på bio (I'm number four). Det var länge sen jag hade det så trevligt. Johan är min skatt! ♥ Min fina, fina skatt.

På kvällen när svärmor åkt hem kröp Estrid upp i mitt knä framför TV:n. Då kändes det som om jag knappt sätt henne på flera dagar! Vi har varit tillsammans, men inte umgåtts på riktigt eftersom hon varit som klistrad på farmor. På ett sätt kändes det nästa som att hon varit borta över helgen och kommit hem till mig igen. Jag hade verkligen saknat henne, och jag tror hon kände likadant när vi satt där och gosade. Så även om det är skönt med avlastning ibland är det mysigt att få rå om sin lilla bebbe själv. Jag tror sällan det varit så mysigt att läsa godnattsaga som då! ♥

Här kommer några vårbilder från Botanska Trädgården dit jag och Johan (Signe åkte på ryggen) gick när vi fick en förmiddag för oss själva. Helt underbart! Kolla in ängen av snödroppar!
 





Annie

Mysigt med botaniska, och du.. vilken fin fläta du har i luggen! :D

2011-04-12 @ 15:44:27
URL: http://anniemolarin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: