En eftermiddag på badhuset

Essi har tjatat, önskat och tjatat lite till om att vi ska åka till badhuset. Igår var Johan (äntligen!) ledig så vi packade oss i väg till Hemsebadet. När vi var där förra gången tyckte jag Estrid var duktig i vattnet, men det var ingenting mot vad hon var nu! Hon gick helt själv i vattnet enda ut till den djupaste delen av poolen, och landade på fötterna när hon åkt i rutschkanan. Antingen har hon bara blivit bättre på att hålla balansen i vattnet eller så har hon vuxit massor på längden! För övrigt var Estrid väldigt svår att fånga på bild eftersom hon for runt som en vessla med sina två rymdraketer som hon hittade och lekte med. 

Lilla bebisen flöt som vanligt runt likt en liten fettklump i vattnet och myste. Hon älskar att bada! Nu är hon så pass stor att hon inte bara vill hänga runt halsen och mysa utan också plaska och busa lite. Hon fick inte åka i rutschkanan, men sitta stadigt alldeles själv kunde hon. Titta får ni se!








Nu vill vi bara att den här dagen ska gå fortfortfort för ikväll kommer svärmor hit. Vädergubbarna har lovat sol över ön i helgen så jag hoppas på någon mysig promenad och kanske en lite sightseeing. Jag är sugen på att se Hoburgen men vi får se vad vi hittar på. Jag ska skriva upp en lista med saker jag vill se och göra här på Gotland innan vi flytttar. På den listan finns i alla fall Hoburgsgubben med :) Puss! 


Emmy

Jo, men Signe blir mer och mer lik Johan tycker jag.

2011-04-06 @ 13:49:35
Pauline

Jag vet! Jag tycker det också. :)

2011-04-06 @ 14:07:52
URL: http://sofiapauline.blogg.se/
Stephanie

Haha ja ungefär som här då ;). Men Alexander brukar knappt titta på tv förutom som jag skrev när det är vissa program och shaun är ett av dom hehe :)



Roligt då om man skulle hitta någon leksak med fåret då med :) Något tips?

2011-04-06 @ 19:36:56
URL: http://stephanieronning.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: