Syster & kusiner

Dagarna rullar på. Nu har jag fått ordning i vardagsrummet så jag till och med kunde dammsuga idag. Det betyder att vi nu kan se golvet vi går på där inne, det gick inte när rummet var fullt av flyttlådor. Känns bra.

I går kväll tog jag och Essi en paus från flyttkaoset här hemma och gick över till min syster och hennes familj. De bor ju bara 10 minuters promenad bort. Där bjöds det på god middag och efteråt bakade barnen en kladdkaka. Känns märkligt att jag och min syster som alltid bort längst i från varandra och bara träffats någon gång om året numera bor grannar! Det är jättekul! Vi satt hos dem hela kvällen och pratade strunt medans kusinerna lekte. Det är också någonting som är roligt med att flytta hit, Estridh får möjlighet att lära känna sina kusiner Ruben & Elba på ett helt annat sätt. Hon pratar redan om dem hela tiden och tar efter allt dem gör!

Här är några bilder från idag när vi träffades och tog en fika på stan.




Estridh kastar sig över Elba och ger henne en puss!♥ Elba är 3½ år äldre än Estridh och de leker jättebra tillsammans. Visst påminner de om varandra till utseéndet också?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: