Raukarna på Fårö

Det finns väldigt mycket mysiga saker att göra här på Gotland, om man har en dag över. Som i går när vi åkte på en dagstripp till Fårö och tittade på raukarna. Estridh var väldigt imponerad! Mest över äventyret att få klättra bland de stora stenarna skulle jag tro.

Jag älskar naturen här på Gotland. Det känns så hemma, men samtidigt som ett helt annat land!







Lite bilder på oss tre + basketbollen jag gömt under tröjan. Kom på att sist vi var på Fårö och kollade på raukarna var jag precis lika tjock, fast då var det Estridh som skulle anlända. Det var min och Johans första sommar tillsammans. Det är häftigt - tänk så lite man vet om framtiden!


emma.

Haha, vilken kula! En väldigt fin kula dock!



Jättemysiga bilder, det ser så vackert ut på Gotland, jag blir verkligen sugen på att åka dit.

2010-09-15 @ 13:50:20
URL: http://emmatherese.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: