Ingen bebis innan söndag, tack!

Egentligen var det tänkt att Johan skulle jobbat borta en vecka, alltså kommit hem i kväll. Men nu fick han möjlighet att jobba lite längre, vilket vi bestämde oss för. Det betyder att han inte kommer hem fören på lördag! Känns som en evighet tills dess...

Men det värsta skulle vara om förlossningen skulle börja nu i dagarna. Eftersom han jobbar i Stockholm kan det bli lite knivit att hinna hit. Det skulle ju vara bra typiskt om bebisen behagade komma 10 dagar innan beräknat, bara för att jag absolut inte vill det! Nej, att gå igenom förlossningen ensam och inte kunna dela den upplevelsen tillsammans är inget alternativ. Bebisen stannar i magen. Så är det bara.

Till eftermiddagen har jag bokat en ridtur för Estridh, här utanför Visby. Jag har inte berättat vad vi ska göra, utan bara att vi ska åka iväg på en överraskning och hon är jätteglad och förväntansfull. Hon älskar ju hästar och ridning så jag tror hon kommer bli väldigt glad när hon förstår vad vi ska göra :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: