BF dagen!

Går in i vecka 41 idag men hoppas såklart att det inte ska behöva bli så många fler veckouppdateringar. Dagen vi så länge räknat ner till är ju äntligen här. BF-dagen. Dagen då våran bebis förväntas komma. Tänk du det, lilla bebis? Allt är klart här hemma så du är välkommen när helst du behagar. Själv mår jag så bra man kan förväntas göra i sånna här tider. Estridh kom på BF + 3 dagar och själv har jag väntat dig till BF + 5 dagar, så än så länge går det bra.

Fick ett tips av en vännina att ta med ett foto på Estridh till förlossningen och använda som "målbild". Tycker det lät som en jättebra idé! Tror det kan hjälpa mig att hålla fokus vid det jag faktiskt kämpar för. Det ska jag ordna idag.

Mår:
Bra, tack. Dagarna går sakta och jag fördriver dem med att leta tecken på att något börjat. Men jag har ju faktiskt inga större krämpor och skulle säkert stå ut ett tag till om det skulle behövas.

Vikt: + 13 kg

Dagar kvar till förlossning: 0 st!


Erika

kom igen nu lill bebis bus! :)



Kram

2010-09-21 @ 19:51:14
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Charlotte

Gah! Jag måste gå in på din blogg hela tiden för att kolla om något hänt :) Håll oss uppdaterade!

2010-09-21 @ 23:07:46
URL: http://konfekt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: