Bebisfix avklarat

Nu är allt klart inför bebisens ankomst!

Bebiskläderna är tvättade, vikta och ligger i byrån.
√ Vaggan är bäddad och mobilen ovanför är monterad.
√ Babyskyddet väntar i hallen.
Skötbordet är riggat.
Bebisblöjor, tvättlappar och rumpsalvor är inhandlade. 
Vagnen redo att användas som syskonvagn.


Samma vagga, spelmobil, sängkläder och snuttefilt som vi hade till Estridh när hon var nyfödd! ♥

Det enda som ska göras är att packa en BB-väska. Tror inte jag behöver ha med mig så mycket? Sköna kläder till oss alla tre, min journal + förlossningsbrev, läppsyl, tandborste och en laddad kamera. Ingen vetekudde, för det har jag ingen och absolut ingen egen musik att lyssna på för det gillar jag inte ens. Det går nog rätt fort! Om inte annat hinner vi säkert riva ihop det nödvändigaste innan det blir dags att åka in.  

Dags att åka in... Tänk att det är så nära! Att alldeles strax ska vi få vara med om livets största händelser, igen. Föda en ny liten människa till världen. Det ska bli häftigt! Jag längtar!


Erika

Vad roligt att det snart är dags..



KRAM o lycka till!

2010-09-10 @ 07:58:53
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Susanne Löf

Det börjar bli så otroligt spännande nu. :)

Och vad mysigt ni ser ut att ha det i lägenheten.



Många kramar!

2010-09-10 @ 08:17:32
Anki

åh!

det ser så mysigt ut! blir lite avis.

annat än vårt flytt/målar kaos.

hoppas på ordning till nästa vecka när "pappan" kommer hem och hjäler till =)

2010-09-10 @ 21:11:02
URL: http://annkristinjenssen.blogg.se/
Stephanie

Spännande att det är så nära nu :) hehe



Vad för vagn har ni? :) Tänkte om det var en syskonvagn eller vagn med ståbräda? :)

2010-09-11 @ 09:36:23
URL: http://stephanieronning.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: