Tack!

Tack för alla era positiva, uppmuntrande och stöttande kommentarer jag fått på nedanstående inlägg! Vi verkar vara fler i samma situation så det känns som en viktig sak att kunna prata om. Ganska ofta saknar jag verkyg för att kunna hantera Estridh när hon ger sig ut på krigsstigen. Men en bra sak som jag bestämt mig för att ta fasta på är att välja mina strider. Man behöver kanske inte säga till om precis allt, utan välja det som verkligen är viktigt. Då kanske jag återfår respekten och vikten i ordet nej, om man bara säger det när man verkligen menar det. Ingen vill ju vara tjatmorsa, inte ens tjatmorsan själv. Ja, det är något jag ska försöka med. Sen hur lätt det är att leva efter återstå att se :)

Johan är hemma förresten! ♥ Allt är så mycket roligare (och lättare!) när man är två. Bara en sån sak som att få ta en långdusch alldeles ensam utan att behöva trängas men ungar, badbaljor och ponnyhästar känns ju som rena lyxen! Tummen upp för silverschampo från Toni & Guy förresten. Letade efter de märken som ni rekommenderade mig, men utbudet på Åhléns i Visby bestod endast av två märken, så jag tog det jag kunde uttala.

Jag håller också på att virka en mössa till Signe! Har gjort två stycken tidigare som inte blev nå bra, men jag håller tummarna för den här. Hon kommer bli söt i den! Förhoppningsvis hinner jag klart ikväll. Bilder kommer i morgon!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: