Små framsteg



För att vara 17 dagar gammal är Signe väldigt stark i nacken! Lägger hon på magen håller hon upp huvudet kortare stunder alldeles själv, och likadant när man bär henne på axeln.

Ja, just det! Både i dag och igår tycker jag mig sätt små leénden när jag jollrat och pratat med henne. Kanske inbillning, men ändå! Jag smickrar henne med diverse komplimanger och hon ler. Det händer oftast när hon är mätt, nybytt och får ta ögonkontakt med oss. Det är väl inte helt otroligt att bebisen känner sig nöjd då? Hur gamla är de när man får de första svarsleénderna? Minns inte hur det var med Estridh..

Hur som, nu ska jag krångla ner henne i overallen och ge oss ut på stan. Johan och Estridh är redan ute och promenerar solskenet tillsammans med hans familj. Dags för mig och bebisen att ansluta. Puss & hej!



Stina

Hej! stort stort grattis till lilla Signe! Dåligt av mig att inte grattat tidigare. Ang leenden så tror jag absolut att det är "äkta". Ivan log vid 3veckor. Gammelfarmor trodde han hade magknip, men jag tror inte att han skulle sett så nöjd ut om han hade det d;

2010-10-09 @ 21:32:47
URL: http://stan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: