En helt vanlig fredag

Vad ska vi hitta på idag då? Det är för sent för att gå till öppna förskolan, så jag har lovat Estridh att gå till lekparken i stället. Vädret är kanon här på ön så det blir nog trevligt. Men mer då..? Kanske kastar stenar vid havet? Jag har i alla fall börjat använda selen till Signe nu, och det är super när man är ensam med dem två. Underbart att ha båda händerna fria! Hon gillar att sitta där och åka runt medans jag pysslar i lägenheten.

Kolla på den här bilden förresten, Estridh ser ut som en riktigt grining unge! Vi hade precis bakat chokladbollar, så det är därför hon var så kladdig runt munnen. Och dessutom sur för att hon inte fick äta fler.



Kvällens projekt blir nog att bada dem båda två. Om jag orkar. Annars få de förbli skitiga en dag till. Nu ska de kläs på och göras klara för en promenad till lekparken. Hej!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: