Sommarplanering

Planeringen inför sommaren ser ut att arta sig. Johan har fått ordning på sin praktik och jag har fått mina semesterveckor spikade - 7 veckor blev det totalt. Jag är väldigt nöjd! Vill ju jobba så mycket jag kan innan bebisen kommer, men samtidigt kommer jag uppskatta vila och lugn och ro när magen blir större, jag allt tjockare och högsommaren allt varmare. Som det ser ut nu tar jag semester under sommaren och jobbar fram till 2 veckor innan beräknad förlossning. 

Så nu är också en semestervecka på Gotland bokad. Utöver detta önskar jag mig en tripp till Gotska Sandön för mig och Johan. Annars är det inte fy skam att bara få ligga hemma och vräka ut sig som en foldhäst vid poolen heller :)


En bild från Juli 2009, kolla vad mycket "bebis" Estridh var! Det händer mycket på ett år...


Alltså: 56 arbetsdagar kvar till en tid av mammaledighet tar över! Nedräkningen har börjat. Känns bra!



Malin;

Åh så mysigt! Det låter som en perfekt plan, och Gotland är ju underbart! Du som har familj där gör det ännu mysigare. Kram

2010-05-10 @ 14:23:50
URL: http://malinlolita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: