"Esta & Bickistan"

Estridh är ju inte klok! När vi duschade tillsammans i kväll vet jag inte vad som flög i henne! Rätt som det var kastar hon sig över mig, men munnen öppen och ropar "Jag dricka din tutte!". Haha! Jag svarade att det bara var bebisen som fick göra det när den kommer ut, och då säger hon "Jag är en bebis. Dricka mjölk från din tutte!".

Vi har ju pratat om bebisen i magen och att den kommer dricka massor av mjölk när den kommer ut, men inte så mycket mer än så. Tydligen är det något hon funderar på ändå. Kanske ett steg i rollen mot att bli storasyster? Undra hur hon tänker och föreställer sig det hela?



En nyduschad tokunge som ligger på soffan och tittar på Svamp Bob


Sen berättade hon om bebisen i hennes mage, en pojke som heter Bickistan. I min mage ligger det en flicka som heter Esta. Ja, vi får väl se hur det blir med den saken, fantasin är det inget fel på i alla fall! :)


Anki

Hahaha, jag kan inte låta bli att kommentera!

Så sjukt kul att hon gjorde så =) haha!



Tyra är i och för sig mycket mindre än E, men vi har berättat att det ligger en bebis i magen och det känns som att hon är lite med på det, frågar man henne så "börjar hon gråta" som bebisar gör och ska ge bebisen nappen =) den stoppas då i naveln!



Ungar är så härliga!

2010-05-20 @ 19:03:36
URL: http://annkristinjenssen.blogg.se/
Jessica

Hihi, men åh, hon är ju bara för härlig, lilla pärlan! =)

2010-05-20 @ 20:40:27
Sophia

Kul med fantasi! Tova har också bebis i magen säger hon. Men den har inget namn vad jag vet. Däremot har hon en låtsaskompis som ofta är med. Lilith heter hon och är 2 år. Ibland bråkar de, men leker oftast. Hon brukar vara med i parken och gunga. Tova ger gärna fart när Lilith sitter i gungan. Lilith har två kompisar som också är med ibland. De heter Lola och Bartin. Ja, jag undrar var hon får allt ifrån. :)

2010-05-27 @ 17:40:24


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: