Svandammen

Lite bilder från en solig eftermiddag vid Svandammen! Det är ingen tvekan om att våren är på väg. Så himla härligt att vara ute i solen och känna att den faktiskt värmer!

Estridh gillade att mata fåglarna och vi pratade om vilka som var flickor och vilka som var pojkar. Fast roligast var nog att springa mot fåglarna så att de flög åt alla håll :)


Fin utsikt över Slottet i Uppsala!


Essi och hennes nya mössa som hon valt själv


Johan och Estridh matar.


Mamman


Nyfikna duvor


Många var där och ville mata fåglarna, så jag tror inte det går någon nöd på dem egentligen :)


Nu blir det fredagsmys med Let´s Dance och framförallt Solsidan! Jag har laddat upp med en supergod fruktsallad och glass som ska avnjutas i soffan. Ha en fin kväll allihopa! ♥ 



Frida

Hej Pauline!

Det är en fröjd att läsa/följa din blogg. Vore kul om du uppdaterade mera. Din blogg är så himla prydlig och fin. Man ser att du gillar att ha ordning och reda, som jag. ;) Det speglar av sig i bloggen när du skriver och lägger upp bilder, sådant uppskattar jag. Trevligare att läsa då. Er lilla dotter är så otroligt söt. Gratis till graviliteten.

Ett litet filmtips ifrån mig till dig

500 days of summer.

En otroligt bra film, dock skär det i hjärat på en, men se den.. Du kommer inte ångra dig. Tjejen som spelar huvudrollen i den är lik dig. Lika söt som du! :)

Kramar ifrån en trogen läsare

2010-03-21 @ 11:19:53
Pauline Bergman

Vilken toppenfin blogg du har! Kolla gärna in min hemsida www.himlastorm.se om du vill!



Hälsningar

Pauline (en till :-)

2010-03-21 @ 12:30:38
URL: http://www.himlastorm.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: