En helg i solen

Vilket underbart väder vi hade det i helgen! Värmen var enorm, och jag har sällan vara så tacksam över att ha en pool hemma som då. Det är så härligt att kunna vara hemma på gården, gå omkring och pyssla lite och sen bara kunna svalka av sig. Inte behöva packa väska, planera lunch och grejer så fort man ska åka och bada, utan kunna göra detta hemma! Härligt! Ja, det finns ju helt kart endel grejer jag kommer sakna när vi flyttar.

Poolen på sommaren.
Ha en gräsmatta att vara på. 
Diskmaskinen.
Att ha en egen tvättmaskin inne i huset (i nya lägenheten har vi gemensam tvättstuga)
Alltid ha en parkeringsplats ledig för bilen.



Estridh sitter på altanen och målar med vattenfärger



Ankorna fick bada i vattnet också!



Sen målade hon "hennes" bebis också, och tyckte det var väldigt kul.



En nakenfis, en melon och sol. Kan det bli bättre? 


Men det ska nog gå bra ändå. Jag längtar tills flytten är kvar och vi boat in oss i lägenheten, kommit till rätta med alla saker och bara väntar på att bebisen ska anlända. Det blir otroligt skönt att ha flytten klar innan bebisen kommer, ja, förutsatt att den inte kommer för tidigt alltså för då spricker min planering helt! :) 


Annie

Hoppas att flytten kommer gå bra.

Vi flyttade i helgen 1 månad innan BF, det var slitigt kan jag säga.

Men som sagt, hoppas allt går bra för er och att bebisen följer tidsplanen för er skull.;)

2010-07-07 @ 09:47:56
URL: http://anniemolarin.blogg.se/
Pauline svarar:

Annie: Ja, jag tror det kommer bli tungt. Men men, jag hoppas på det bästa :) Det är ju väldigt typiskt att de störta sakerna man tar sig för infaller under samma månad, haha :)

2010-07-10 @ 08:44:48


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: