Sol, bad och massor av mys!

Vi har haft en jättemysig helg tillsammans. Gjorde inte så mycket annat än att ligga ute i solen, mysa, umgås och bara vara njuta av värdret och varandra sällskap helt enkelt!

Estridh har haft en riktig pappa-helg då det märktes att hon hade saknat honom mycket när han varit borta. Nu är det bara pappa-pappa-pappa för hela slanten. Hon har till och med talat om att hon vill byta till hans efternamn i stället! När jag frågade varför sa hon "Men, för att jag vill det!". Sen kom hon med den fina idén att jag också kunde byta till pappas efternamn. Ja, vi får väl se hur det blir med den saken :)

Nu får ni i allafall en del soliga bilder från helgen!


Estridh och Johan glider runt i poolen



Essi gillar att ligga på "´drassen" och kolla genom plasten när pappa simmar omkring där under!



En glad badtjej



Min solstråle!



En koncentrerad storasyster känner hur bebisen hickar där inne♥



Sen hade vi lite magmålning, Estridh ger min glada gubbe lite hår.




Jag gjorde en mycket fin katt på bebbemagen :)



Gissa vem som ville ha likadant på "hennes" bebbemage...? :)



Andie

Haha ni ar FOR sota! Ni ar en helt underbar familj :) Essi och bebben kan skatta sig lyckliga som har sa himla fina foraldrar!!

2010-07-12 @ 20:20:18
URL: http://thegreenspot.blogg.se/
Andreas Söderberg

Fantastiska bilder.. jag skrattade gott där :)

2010-07-29 @ 22:35:41


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: