Sommarslingor

Jag har ju inte visat er mina nya slingor! Tröttnade på det enfärgade, mörka håret och drog på mig en slinghätta och sen i med blekmedel. Jag bryr mig ju inte så mycket om mitt hår egetligen, så jag tänkte att det kunde vara värt att chansa. I värsta fall kan jag ju alltid lägga en mörk färg över alltihopa... Men i stället blev jag jättenöjd!

Håret fick mer liv och precis den där solblekta känslan som jag var ute efter. Skulle nästan kunna tänka mig ännu någon nyans ljusare, åtminstonde på överhåret. Vad tycker ni?

FÖRE



EFTER





Anonym

Åhh, ditt hår blev ännu finnare nu Pauline! :)

Vad ska du ha för vagn till bebben sen?

Kram

Frida

2010-07-12 @ 20:51:33
Hanna

Jättejättejätte fint! Vad är det för blekmedel du använt? Jag vill oxå blondera mig lite men vågar inte för jag är livrädd för det pippigula svintohåret jag lyckades får till i tonåren.

2010-07-12 @ 22:01:15
Anki

Åh!

Jättefint! Närstan precis så jag vill ha det fast lite ljusare.

Nu sitter jag med nästa platinablont hår (bläää) och vågar inte göra något. Det får nog blir ett besök hos frisören =)

2010-07-12 @ 22:47:04
URL: http://annkristinjenssen.blogg.se/
jenny

jättefint vart de

2010-07-13 @ 14:41:22
Stephanie

Det blev verkligen jättefint!

2010-07-14 @ 16:30:50


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: