Om 3 timmar...

... kommer min älskling hem efter att ha varit borta i 2 veckor! Gissa om jag har saknat honom?

Han har jobbat nere på Almedalsveckan och sätt till att alla politiker hållt sig i skinnet. Estridh har pratat med honom på telefonen men det märks att hon saknar honom. I bland när vi pratar om pappa blir hon väldigt känslomässig, lite ledsen och säger att hon vill krama pappa. Varje natt under tiden han varit borta, har hon kommit upp till våran säng och vela ligga på Johans sida och ha hans kudde.



Johan & Estridh på 4H-gården. Förresten, är jag och Johan ganska lika varandra? På den här bilden är det är något med hans ögon och mun som påminner mig om mig själv. Eller så är det för att han har varit borta så länge nu så jag glömt hur han ser ut egentligen :) 


Det är ju så svårt när man inte kan tala om hur länge han ska vara borta. Det måste ju kännas som en evighet för henne! Och för mig. Men nu är det inte långt kvar! Jag längtar!