Första dagen på det nya året!

Då var ännu ett år till enda. Jag låg och funderade lite på om det har varit ett bra år, eller ett dåligt år. För att summera lite så fick jag jobb i början av året, tätt följt av att vi flyttade till hus och jag blev gravid. Nu blev det ju inte riktigt som vi tänkt oss med det sistnämnda, och att våran vårbebis aldrig kom drar såklart ner årets helhetsintryck... Ändå gav det mig 20 veckors obeskrivlig gäldje som jag annars aldrig hade känt, vilket man inte får glömma bort. 

Men allt som allt skulle jag vilja säga att jag är nöjd med 2009! Det känns som många av våra pusselbitar fallit på plats och jag har vuxit massor. Ska bli spännande att se vad 2010 nu bär med sig!

Det nya året firade vi med en riktigt trevlig trerättersmiddag med Johans vänner och bekanta, där vi stod för förrätten. Tanken var att hela sällskapet sen skulle fira tolvslaget tillsammans på ett uteställe i stan, men när det nya året väl gjorde entré satt jag och min käresta i en taxi på väg hem. Utan bubbel och med skymten av fyrverkerierna genom bilrutan. Ja, så kan det gå om man partar för hårt innan festen ens börjat!

Men det var ingen större skada skedd. Middagen var jättetrevlig och dessutom vaknade jag pigg och utvilad i morse, och som småbarnsmamma är ju det värt endel. Gud vad präktigt det där sista lät... Men äsch, ni förstår hur jag menar.


♥ GOTT NYTT ÅR ♥
önskar jag och Essi





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: