Hotellweekend

Fredag! Jippi!

Vet ni vad vi ska göra i helgen då? Vi ska åka till huvudstaden och bo på hotell! Förhoppningvis går Avatar på någon biograf i närheten, jag har längtat efter att de den filmen. Annars ska vi bara mysa, äta god mat (hotellfrukost!) och ta det lugnt. Man måste unna sig tid tillsammans ibland :)

Som grädde på moset ska vi bo i hotellsviten där det finns jacuzzi på rummet! Jag längtar! Finns det någonting jag saknar hemma så är det ett badkar, så jag kommer sitta och bubbla hela helgen :) Essi ska inte få följa med, hon får vara hemma och leka med farmor i stället. Lite mammi-and-pappi-time helt enkelt ♥




Nu är det välling och sagoläsning för Estridh. Ha en fin kväll allihopa!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: