500 bilder

Här var det bra dött! Jag är ganska slö nu för tiden och gör inte så stora ryck om dagarna. Förflyttar min feta röv mellan soffan, sängen, matbordet och skötbordet. Eller nej, riktigt så illa är det inte.. Jag har faktiskt plockat ihop närmare 500 bilder på datorn från de år som jag och Johan varit tillsammans. De ska framkallas och sättas i album. Förhoppningsvis kan vi fortsätta med det i framtiden också, skulle vara kul att ha när barnen blir större :)

Hittade många fina bilder när jag letade på datorn! Så mycket minnen som kommer tillbaka. I jul firar jag och Johan 4 år tillsammans, och det är galet vad mycket vi hunnit med! Flyttat ett par gånger, köpt bil, varit till Italien, fått två barn, Johan har hunnit börja och avsluta en utbildning och jag har gått från att knacka dörr till en fast tjänst hos bästa arbetsgivaren. Grymt! Undra vad vi kommer hinna med under åren som kommer? Framtiden står för dörren.

Här är några bilder som jag hittade förresten, som ni inte sätt. De är de absolut första bilderna på Signe! Vi hade ju inget minneskort i kameran (otroligt bra planerat) när vi kastade oss iväg til BB, så de första bilderna blev lagrade på kamerans inbyggda minne. Hade helt glömt bort dessa, så det var jättekul att se dem. Perfekt tajming nu när vi framkallar bilder!






Nu börjar "Så myckt bättre". Måste ses! Sen blir det soffhäng och fruktsallad. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: