Det finns inga spökerier

Estridh är rolig hon.. Nu ikväll när jag låg och nattade Signe kom hon in i sovrummet. Hon ställde sig i dörrhålet och sa "Godnatt mamma och Signe, sov så gott! Jag är här ute. Var inte rädda, för det finns inga spökerier." Sen går hon fram till Signes vagga och pekar på de små labanfigurerna i hennes mobil som snurrar ovanför och forsätter, "De enda spökerna som finns är de här, och de är inte farliga!"

Så söt♥ Tänk så mycket som rör sig i hennes lilla huvud. Jag brukar inte prata om spöken med henne, men hon har ett par filmer med Laban. Antar att hon får endel spökideér därifrån. Det är kul att lyssna på henne när hon pratar sådär, vissa meningar är som tagna ur ens egna mun :) 



Andrea

Asså shit va rolig hon är, de är så sjukt härliga i den här åldern, det hoppar liksom små grodor ur munnen på dem hela tiden. :) Man kan inte låta bli att skratta många gånger. Den tjejen jag tar hand om är precis lika filurig som Estridh, hon säger så roliga saker hela dagarna, man skulle kunna skriva en hel bok om det :) Goa är dem och finast i hela världen!!

2010-12-14 @ 22:20:27
URL: http://thegreenspot.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: