Dagisfoto

I morse hade dagisfotona kommit. Kolla på henne. Vilken pärla! ♥




Den dagen de tog fotona så frågade jag Estridh hur det hade gått. Hon berättade att hon hade fått sitta när de tog gruppbilden. Okej, tänkte jag. Det ska bli spännande att se! Sen fortsatte hon att bre på om att Signe fick stå när de tog kort. Haha... Helt plötsligt tappade allt hon sagt sin trovärdighet :) Men se! Att hon själv fick sitta stämde ju faktiskt.


Lisa

2010-12-14 @ 18:52:19
Lisa

Helt underbar bild!!!

2010-12-14 @ 18:53:00
Isabelle Högstadius

hej!

Först vill jag bara säga att jag har följt din blogg ett tag nu och att du är en inspirationskälla utöver det vanliga, härliga inlägg blandat med bus och allvar.



Jättefina kort också! Sen har jag en fråga vad heter kameran som du använder när du tar bilderna? brukar du redigera dessa bilder eller blir de alltid superbra? Jag är inne på att köpa en ny kamera nu efter jul, då vår håller på att lägga av.



2010-12-14 @ 20:56:24
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/
Madde

Åh! Vad underbart hon är, lillskruttan! Och så har håret lagt sig så att det ser ut som att hon har ett hjärta i pannan. Det är så mysigt att få följa er och läsa om era dagar. Ta hand om varandra! Kram Madde från barndomen. :)

2010-12-17 @ 10:39:39
URL: http://sokratess.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: