♥ 3 månader ♥

I dag blir Signe 3 månader. Tänk att det redan gått 3 månader! Min tidsräkning stannade upp i slutet på september tror jag. Hösten har gått vansinnigt fort och det är så mycket som hänt och fortsätter att hända hela tiden. Varje dag blir hon större, mer medveten om sin omgivning och vi lär känna henne bättre.

I dag har vi varit på BVC för kontroll och vaccination. Det gick bra, även om det är bra hemskt att se sin lilla bebbe gråta av smärta och inget kan man göra. Här är henne 3-månaderssiffror, de inom parantes är Estridhs storlek vid samma ålder.

Vikt:
6010 g. (6050 g.)
Längd:
62 cm (61 cm)
Huvudmgång:
42 cm (40 cm)




l.ite längre men lika tung som Estridh alltså. Nu till lite tråkiga saker för er att läsa om, men kul för mig att ha nerskrivet när Signe blir större. Hennes dagsrutiner:

8:00
: vaknar på morgonen och är pigg och pratig
09:30-11:00: sover en liten stund
12:00-13:00: någonstans här mitt på dagen sover hon en minikortis på 30 min
15:00-16:30: sover sin långa middagslur
19:00: somnar för natten

Vaknar sen ca. 3 gånger på natten för att äta (3-4 timmars mellanrum). Tycker det går riktigt bra. Det går som på räls faktiskt. Just nu sitter vi på färjan som precis bär i väg mot fastlandet. Bilen är full av julklappar och sillburkar. Men jag saknar Johan, redan.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: