2:a advent

mms_img16151 (MMS)

Andra ljuset brinner. Dagarna mot jul tickar ner. Barnen ligger och sover och Johan är på julbord med jobbet (han har lovat att äta lite för mig också). I eftermiddag kom vi hem från fastlandet. Det blev en snabb, men väldigt rolig vistelse! Berättar mer om det sen... Vårat mobila bredband sjunger på sista versen så jag skriver på telefonen i stället. Förhoppningvis kan vi köpa ett nytt i morgon, känner mig helt handikappad utan internet. Behöver lägga in nya föräldradagar hos Försäkringskassan. Behöver kolla mina fonder på internetbanken. Inget av det går att göra från mobilen! Suck.

Nej, nu längtar jag tills J kommer hem. Det har nämligen utlovats söndagsmys med massage och tända ljus ikväll! Det behöver vi! Det behöver nog de flesta i och för sig.... Nu får det räcka, mina tummar är trötta. På återseende när teknologin funkar! Ha en fin andra advent nu!