Första pappasparken!

I går kände Johan den första sparken utan på magen! Den var liten knuff, men det var i allafall så pass att vi kände det båda två. Appropå aktiviteten i magen så är detta en väldigt sprattlig liten bebis, Estridh var inte alls så här! Det kanske ändras med tiden, men redan nu märks det att det är en aktiv person där inne :)

Så på v. 17+1 kan vi alltså bocka av den första pappasparken, jippi! ♥



rebecka

tack! Din mage är så fin med:) Vet ni om det är en pojke eller flicka?



Med Moa gick jag upp sammanlagt ca 8-9 kg tror jag och nu hittils har jag gått upp 6 kg så går nog säkert upp lite mer den här gången tror jag..



Hur mkt har du gått upp och hur var det för dig då du väntade Estridh?



2010-04-15 @ 14:43:11
URL: http://www.minmoa.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: