Bilder på bebisen v. 17

Här är några av bilderna vi fick på bebisen! Det är galet att man kan känna så mycket för något man bara sätt på en kornig bild i svart/vitt. Vi fick ingen helkroppsbild på den lilla eftersom den for omrking så mycket där inne, men de vi fick blev ganska bra!


Här är huvudet i profil, där man till och med kan se de små läpparna!



Den smakar på sina hand



På den här bilden kan man se svaljet från munnen ner i halsen. Tufft!


Ja, det är konstigt... Att det är någon som ligger inne i min mage och grejar med allt detta. Tanken är ganska surrealistiskt, att det just nu växer en ny människa innut i min kropp. Som en babuschka docka. En människa i en människa.

Nej, nu ska jag och bebis gå och sova. God natt!


Andrea

Jag tittade tillbaka i din blogg, på "så började min bebisresa" och såg att du skrev dagbok när du väntade Estridh. Gör du det nu också? Det kan ju vara kul både för dig och för barnet självt att kunna gå tillbaka och se hur det var och kanske jämföra med Estridhs.

2010-04-13 @ 22:17:31
Anonym

GRATTIS!! förstår att det är en verklig milstolpe för er, nu kan du njuta! tog ni reda på vilket kön?

2010-04-13 @ 22:34:28
Pauline

Vill börja med att gratulera till graviditeten!

Är fortfarande inne här o läser ibland :)

Så tydliga och fina bilder, man blir alldeles varm..

ännu ett stort grattis till dig, Johan och lilla Essi som ska bli storasyster!

2010-04-14 @ 09:04:17
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/
Susanne Löf

Jag blir lika fascinerad varje gång jag ser en ultraljuds bild. Tänk att det är en liten människa i magen.

Från att ha varit små små celler till att bli ögonbryn, små händer och ett tickande litet hjärta.

Otroligt häftigt.



Många kramar Sussie

2010-04-15 @ 22:47:08
Niccole

Grattis Pauline! Vad härligt att det gick bättre den här gången, jag följer din blogg och hoppas på all lycka med den lilla! Och vad stor och söt lilltjejen blivit!

Kram

2010-04-18 @ 22:35:19
URL: http://tvaungaforaldrar.blogg.se/
Sofia - Mamma till Levi

Åååh! Har läst igenom lite gammalt på din blogg och jag sitter i tårar.. GRATTIS till erat lilla pyre i magen!

Må så gott! :)

2010-04-20 @ 23:55:34
URL: http://sofiahivall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: