22-årsdagen!

Vilken fin födelsedag jag hade igår! Fint väder, familjen på besök och massor av fina presenter. Jag fick en vinbärsbuske, böcker om stickning & virkning (de sistnämnda kan jag inte ännu, men är så sugen på att sätta igång nu!), pelargoner, fina underkläder och handgjorda skålar i glas. Så tack allihopa för den fina uppvakningen igår! ♥

Estridh gillade också att fira min födelsedag. Hon väckte mig på morgen med att smeka mig på kinden och viska "Grattiiiiiiis mamma!" i mitt öra. Jag minns att förra året kunde hon inte säga grattis när jag fyllde, men i år kunde hon minsann! Eftersom alla Estridhs kusiner som var här igår är födda mellan 2007 - 2009 så blev det lite av ett barnkalas, men inte mig emot. Jag har gärna barnkalas när jag fyller år, för lastgammal är jag ju ändå inte! :) 



Här är de cupcakes med chokladfrosting som jag och Estridh bakat. Mums! 


Gräddtårta med hallon. Blommorna som jag gjorde i sugarpaste fick bli dekoration även här.


Födelsedagen avslutades med hämtpizza och framför TV:n. En kanon dag med andra ord! I kväll ska jag och Johan gå på bio och se Alice i Underlandet som jag också önskat mig, tror det kan bli riktigt häftigt. Tim Burton är ju min favorit och han misslyckas ju sällan, så det ska bli spännande att se vad han gjort av denna klassiker. 

Så där. Nu ska jag ändra informationen om mig själv här till höger. Ha det fint idag!


Andrea

Stort grattis på födelsedagen!! Supersöta muffins det blev :)

Måste bara fråga hur du har fixat texten på din blogg, den är av annat typsnitt eller vad det nu heter, än t.ex min. Jag är sämst på bloggar men har fått pushat från flera håll att jag måste blogga nu när jag ska ut och resa. Då vill jag ha en blogg som är läsvänlig :) och texttypen jag har nu är så kantig och trist att läsa.. Så tänkte bara fråga, går det att ändra på designen eller måste man in och fixa en massa själv med koder osv? Sånt kan inte jag.

Ha en toppen söndag!

2010-04-25 @ 10:14:40
URL: http://thegreenspot.blogg.se/
Andrea

Hej igen! Nevermind mitt förra inlägg, jag lyckades lista ut hur man ändrar texten! Wiho! Nu blev jag faktiskt lite stolt över mig själv, jag är trots allt en av de mest otekniska människorna på den här planeten :)

2010-04-25 @ 10:25:33
URL: http://thegreenspot.blogg.se/
Malin;

Vilka underbara presenter. Dina gäster känner dig väl! Och tårtan och cupcakesen såg farligt goda ut. Massa kramar.

2010-04-25 @ 12:35:24
URL: http://malinlolita.blogg.se/
Emelie

Grattis i efterskott Pauline! Hoppas du hade världens bästa födelsedag. Och grattis till bebisen i magen också, jag har ju inte sagt det tidigare, gud vad roligt!



Ha det så bra!

Många kramar Emelie.

2010-04-25 @ 20:43:57
URL: http://inteallaindianer.wordpress.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: