Estridhs önskelista

I morgon fyller Estridh 2 år. Hon har minsann blivit stor! Jag kommer i håg den här dagen för 2 år sen som om den var igår, värkarna började på förmiddagen och jag var förväntansfull på att snart få träffa den lilla människa som gömt sig i min mage. Tänk, då visste jag inte ens vem hon var? Nu, 2 år senare känns det så självklart att hon alltid varit en del av mitt liv. Tiden går fort...

Så med anledning av hennes stundande fördelsedag tänkte jag sammanfatta en önskelista till henne. Detta är en blandad kompott av sånt hon gillar att leka med och sånt som hon behöver.

  • Leksaksspis
  • Kastruller, porslin och andra kökstillbehör
  • Pussel (lägga figurer på rätt plats, eller enklare "mönsterpassning")
  • Hon älskar att rita och måla, så allt i pysselväg :)
  • Toalettring för extra små stjärtar
  • Dockorkläder till dem
  • Docksäng
  • En kaninkompis (hona) till hennes lilla Lea nu numera är ensam...
  • Böcker

    Blir det dagis i morgon kommer hennes polare bli glada, får då bjuder hon på födelsedagsglass! Till helgen blir det släkt- och barnkalas såvida vi är friska vill säga. Då ska jag och Estridh baka och trixa i köket, det blir kul :) 


  • Susanne

    Det har gått så otroligt fort, jag tyckte hon fyllde 1 år igår. En stor tjej numera! :)

    Hoppas ni får en mysig födelsedag och hälsa grattis till Estridh från mig!

    Kram

    2009-10-20 @ 09:12:14
    Fru Evelina

    tänk vad tiden går fort!

    hoppas hon får en bra födelsedag!

    2009-10-20 @ 14:03:40
    URL: http://happilyeverafter.se
    Alexandra

    Va roligt att du har börjat skriva igen!! :)

    cajsa

    Varför är Lea ensam, vad hände med hankaninen?

    2009-10-20 @ 18:53:23
    Charlotte

    Stort Grattis Estridh på din 2-årsdag!Vad roligt att du börjat skriva igen Pauline!

    2009-10-21 @ 06:29:07
    URL: http://konfekt.blogg.se/
    Jessica och kusinerna

    Hej på er! Stort grattis till Estridh på 2 årsdagen!!!

    Hoppas ni är friska och kan ha lördagskalas!

    Paket kommer på posten...

    Kram Jessica och Kusinerna

    2009-10-21 @ 11:01:53
    Andrea

    Grattis till Estridh!!!

    =)

    Hoppas ni haft en toppendag!

    2009-10-21 @ 17:50:25
    URL: http://gladadjuren.org
    angelica

    grattis till frökenlöken på 2 årsdagen! :)

    2009-10-21 @ 18:33:57
    anne

    GRATTIS LILLA TÖSEN!!!!!

    hoppas vi får se på kalas bilder, presenter m.m

    2009-10-21 @ 19:54:06
    URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com
    Jennie

    Har du sett BRIOs Hellokitty leksaksspis ?

    Den är jätte söt :)



    2009-10-23 @ 13:44:33
    URL: http://jenniesvensson.blogg.se/


    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: