Skivstång/spinning 90 minuter

I morse när Johan sa att han skulle på ett skivstång/spinningpass gnällde jag lite över att jag inte hade tränat på flera dagar och att jag aldrig hade tid. I kväll skulle jag inte heller kunna träna utan få sitta hemma, ensam och småäta något ur kylen i väntan på att han kommer hem.


Men nu fick jag ett sms av honom, det lyder som följer: "Hej älskling! Vi ska träna ikväll du och jag. På samma skivstångspass. Kul va? Mamma är barnvakt. Puss puss!"


Han är söt min sambo. En morgon låg den här lappen tex. lindad kring min tandborste.


Det är roligt att träna tillsammans, även om jag känner att tävlingsmänniskan Pauline tränger sig på mer än vanligt för jag måste ju vara bättre än Johan :P Men det är ju bra! Då får man ju mer ut av träningen om man ger 110%. En annan sak som ska bli kul är att testa spinning, har bara gjort det en gång på gymnasiet. Johan är grym på det så han får hjälpa mig att ställa in min cykel. Det blir ett tufft träningpass med andra ord - en timme stivstång + 30 minuter spinning på slutet. Önska mig lycka till!



Lisa

Lycka till med träningen!!! :)

2009-03-18 @ 18:37:21
URL: http://lisflisjohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: