Vardagsrummet


Fast matta på bilen ovan är ju också ny, jag var bara för otålig för att låta den gamla ligga kvar. Hur som helst - en gammal TVbänk, ett alldeles för stort soffbord och ingen taklampa. Kolla bara vilken skillnad det blev med storleken på bordet, med ett mindre bord både känns och ser vardagasrummet större ut!

Så här såg det ut efteråt:


Jag är nöjd! Speciellt nöjd är jag med vardagsrumsbordet. I butiken visste de inte vad ordinare pris var, men vi fick det för 500:- vilket var ett riktigt kap! Mörk valnöt och med handgjorda deltaljer, jag älskar det. Det ger en lite mer personlig och geniun känsla i det annars ganska så avskalade och "trendiga" rummet. För det är ju det absolut snyggaste, att blanda upp moderna prylar och kläder med små detaljer från förr.

Kanske blir det ett par andra gardiner, antingen i vitt eller guld. Vem vet. Man nu är i allafall vardagsrummet klart!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: