Undrar ni vart jag är?

  • 32 grader ute
  • 25 grader i poolen
  • ... och en skön, efterlängtad semester i sikte.  

Ja, ni får gissa själva. Inte sitter jag inne vid datorn iallafall! Hoppas ni också är ute i solen och myser i det fina värdet. Vi hade ju fest här i lördags också, Johans kompisar kom hit och vi åt mat och badade. Det slutade ju inte helt otippat med utgång på Birger Jarl. Det var verkligen jättekul! Jag som har längtat så efter att få gå ut och dansa. Jag och Johan röjde på dansgolvet och drack vodka lime. Sen vinglade vi hem i sommarnatten och kunde än en gång konstatera att det är jäkligt skönt att få komma hem. Katsa sig i sägnen med trötta, ovana högklacks-fötter och ha sovmorgon dagen efter (Estridh sov hos hennes farmor). Man behöver ha sånna dagar ibland, bara ta det lugnt och få tänka på en själv :)

Ja. Annars rullar min semester på i ett härligt, lugnt och skönt tempo. Vi ligger ute på altanen och solar, äter god mat och tar tillvara på tiden. Någon semestervecka på Gotland blir det tyvärr inte.. johan måste jobba. Men jag och Estridh ska nog ha det trevligt här hemma ändå. Funderar på en dag till Furuvik? Hon älskar ju djur och äventyr.




Nu ska jag gå ut och kasta mig på den här flytmadrassen, "Time well spent" är jag också berädd att hålla med om :) Den lilla rosa flytblomman till vänster hittade jag föresten i en låda här. Man tänder ljus i den på kvällen och låter dem flyta runt, det fanns fler stycken. Mysigt!

Japp - nu är det poolen nästa! 



nathalie

hehe en sån där madrass sålde jag eller man fick ge kunderna såna på arlanda när jag jobbade där förra året :) Om man shoppade för över 500 :-

2009-06-30 @ 15:35:51


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: