En fika på Gränby Centrum

Vi var i Gränby Centrum igår. Jag fick som önskat lite nya saker till mig själv (så himla fina, bilder får ni sen!), Johan fick två t-shirts, Estridh fick en leksaksbil, sen köpte vi en nya stekpanna och pepparkvarn. Till kvällens middag handlade vi färsk kummelfilé och ostkaka till efterätt. Vi träffade många vänner och bekanta, bland andra Fanny och vi bestämde att vi ska ses i början på veckan. Jag längtar dit! 

Estridh hade otroligt svårt att somna under våran shoppingtur. Sånt gör mig stressad och irrierad, när rutinerna bryts upp och Estridh inte gör som planerat. Hon var väldigt trött men hade såklart en hel del annat att titta på inne i affärerna... Suck. Efter att vi tillslut gett upp och bestämt oss för att åka - då somnar hon i vagnen. Som en stock.

Efter allt detta slit med att få henne att somna in hade vi inte mage att väcka henne och sätta henne i bilen direkt... Så vi fördrev tiden med en fika. Det var inte helt fel det heller :)


Estridh har stått brevid mig och kikat när jag laddat upp bilderna här i inlägget. Så i stället för mina vanliga bildkommenrarer får ni nu hennes:


"Titta, pappa!"


"Pappas dass/dasse!" (betyder - pappas glass/kaffe)


"Pappa mmmmmh dasse!" (betyder - pappa mmmmh kaffe!)


"Hihi, där mamma!"  & "Mamma Essi bapplan"
(betyder - mamma har Estridhs halsband)


"Essi sova nannen" (Estridh sover i vagnen)


Malin ;)

haha hon är för söt den lilla damen! Tänk att hon snart är 2! Massa kramar till er!

2009-07-26 @ 09:47:08
URL: http://malinlolita.blogg.se/
malin

Gud vad hon är duktig på att prata, helt otroligt!! :)

2009-07-26 @ 10:51:43
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Anonym

Värsta söta bild kommentarerna :) Ungar är så underbara när de börjar prata!

2009-07-26 @ 19:33:56


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: