När jag var liten

Hittade de här fotona i en av lådorna också. Själv har man ju inte lika mycket bilder på sig själv direkt när man var liten som Estridh kommer ha, ett barn med den digitala uppväxten :) Men i stället har man mamma (precis som jag tycker om att göra) dokumenterat väldigt mycket i text.


Mamma och ser ut att ha lekparkspickning någon gång i början på -90. Gillar mammas mjukisdräckt, helt rätt i tiden! :)


Estridh är ju helt klart lik sin pappa mest, men nu på sistonde tycker jag att hon får mer och mer drag av mig. På den här bilden syns det iallafall att hennes hår och näsa kommer från mig. I övrigt är min mamma lik fin som alltid (över 40 på bilden)!


Malin ;)

Ja Estridh börjar verkligen likna dig! Och jag vet att jag sagt det förr men din mamma är otroligt vacker! Kram

2009-07-18 @ 10:15:24
URL: http://malinlolita.blogg.se/
Brollan Martin

Hehe.. Jag har nog inte sett någon av bilderna. Mamma ser ju likadan ut nu 20+ år senare, men jag kan ändå tänka mig att hon skulle få PANIC! om hon fick se bilderna här ;)

2009-07-20 @ 20:53:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: