Jag ska under 2009:

  • Storhandla och vara mer ekonomisk.
  • Börja på mitt nya jobb!
  • Börja träna regelbundet.
  • Hålla bättre ordning på saker och ting.
  • Flytta till ett större boende.
  • Dubbla våra inkomster.
  • Börja sopsortera
  • Åka på en fantastisk spa-weekend!
  • Öva på att svälja stoltheten ibland.
  • Bli bättre på att höra av mig till folk.
  • Resa till Gotland
  • Ge Estridh ett eget rum.

Visst är den här bilden på Estridh söt föresten? Hon har massor att uträtta under året som kommer... Lära sig äta själv, klä på sig, prata... Hennes lista ser lite mer basic ut än min, kanske :P

Vad ska ni uträtta under året?



Andrea

Åh vilken söööööt bild på Estridh! =)

Jag har också massa planer för det nya året, och känner mig så exalterad över dom! Jag ska:



Volontärarbeta i Australien från 23mars-1maj

Volontärarbeta på Borneo från 3 maj-3juni

Hälsa på en kompis i Tyskland i sommar

Besöka en kompis och sommarfesta i Oslo

Åka och överlämna blöjor och andra nödvändigheter till ett barnhem i Litauen, nån gång i höst

Volontärarbeta på en farm för räddade lantbruksdjur i Californien, oktober

Göra en roadtrip i USA och därifrån även resa till Jamaica och Costa Rica

Köpa snowboard och börja åka mer intensivt nästa vinter

Börja äta mer basic mat. Utesluta fabriksgjord mat och inte köpa något med palmolja och onödiga tillsatser, utan laga eget!

Skaffa ett ordentligt jobb till nästa vinter, eller kanske börja plugga.

Helt klart är det underbart med ett nytt år, och jag hoppas att 2009 blir toppen för er alla!

<3



2009-01-04 @ 13:59:19
URL: http://greenspot.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: