Lediga lördag

Vad gör ni en lördag som denna? Jag glider omkring i mina mjukisbyxor och myser. Har brottats lite med Estridh, sminkat mig och försökt kokat ett ägg med misslyckats. När Estridh sovit middag klart åker vi till hennes farmor en stund.

Föresten såg vi en läskig film igår, The Mist. En jäkligt läskig film som man definitift inte somnar till (jag gör det jämt annars)! Jag gillade Twilight också, riktigt häftig för att vara en vampyrfilm. Kan faktiskt säga att den kändes smått realistisk, fast det var en helt osannorlik historia. Snygga effekter och kul med lite annorlunda syn på vampyer än den gamla vanliga Dracula grejen som man är van med. Ni vet, gamla slott med spindelnät och svartklädda vampyrer med huggtänder. Ja, två riktigt bra filmer!

Här är jag och Estridh när vi busar i morse. Hon är ju inte klok, den här lilla tjejen! Vad ska det bli av henne egentligen...? Igår dansade hon tokdansen för oss när vi satt och åt. Jag har det på film som ni ska få se sen. Du är verkligen en 10:a, min lilla prinsessa. Det finaste man kan önska sig <3






Nu ska jag välja kläder och fixa lite lunch innan vi åker. Ha en bra dag!


Jessica

Hehe, vad söt hon är, speciellt på den sista bilden! :)

2009-01-03 @ 15:29:25


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: