Tack!

Åh, vill bara säga att ni är så himla söta där ute! Får så himla fin och positiv feedback av er fast jag knappt bloggar någonting alls längre. Jag har fått massor av nya tips och idéer på saker som ni vill läsa mer om, sånt som dessutom är väldigt kul att skriva om. Tack! Om ni bara visste hur glad jag blir...

I morgon är det superfredag (varje fredag är superfredag!) och då tänkte jag försöka fota lite. Nu ska jag hämta Estridh på förskolan och ta bussen hem. Det är i och för sig bara 10 minuter gångväg hem, men hon har ingen vagn på förskolan och det är lite väl lång promenad för hennes små ben. Förutom det ser kvällen ut såhär: äta god middag, busa med Estridh tills hon lägger sig vid kl. 19:00, åka på mitt skivstångspass kl. 19:30 och ge järnet, dusch & passa på att basta en snabbis innan jag åker hem och pussar på Johan. Vi hörs sen sötnosar!


Sussie

Hej!

Jag blev lite nyfiken på vad du ska göra i gävle på lördag?! :)

kram!

2009-02-05 @ 18:24:29
URL: http://metrobloggen.se/sussie
Josefin

Kan inte du visa hur du gör din egen sushie igen? :P

2009-02-05 @ 19:55:11
Malin

Du är fortfarande DU oavsett hur mucker eller lite du skriver. Och det är ju dig vi tycker om!

2009-02-06 @ 10:03:13
URL: http://malinlolita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: