Mitt hjärta


Estridh är sjuk. Hon har varit det egentligen hela helgen, så idag är hon hemma från förskolan. Hon har kräks en gång, haft feber, snorat, sovit dåligt och blötit lite näsblod. Antar att hon "bara" är riktigt förkyld men börjat blöda näsbold av allt snytande... Så idag efter lunch kom jag hem från jobbet och bytte av Johan så han kunde åka till skolan. Min först VAB-dag (vård av sjukt barn), någonsin. Fast av hennes humör att döma så är hon på bättrings vägen, så eventuellt kan hon gå på förkolan i morgon.

Min lilla sötnos. Tycker så synd om henne när hon mår så här... Men hon är mysig när hon är sjuk. Hon vill bara gosa, sitta i knät och kramas hela tiden. Annars är det ju inte många minuter man får han henne i knät innan hon ska i väg på något nytt upptåg, därför passar man på suga in allt mys man någonsin kan få av henne när hon är så här gosig.

Nu ligger hon och sover middag. Hon somnade på min arm när jag sjöng "Det veckraste jag vet" för henne. Estridh, du är det vackraste jag vet <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: